Thursday, October 25, 2007

bike


Энэ миний хамгийн их суух дуртай унаа да... дуу муу, хөдөлж байгаа эд нар нь үнэхээр эрэгтэй хүүхдийн сонирхолыг шууд татдаг эд... гэхдээ намайг аюултай гээд суулгаж явах байтугай ойртуулдаг ч үгүй юм. Аавынх :( гэхдээ цаг хугацаа миний мөрөөдлийг биелүүлэх байхаа, эсвэл томрох үедээ шал өөр юманд дуртай болчдийн болуу.. хэн мэдлээ.. цаг хугацаа л бүхнийг харуулна байх да, харж л байя. Гэхдээ миний үед энэ унаа ямархуу хэлбэр дүрс, хүч чадалтай байх юм бол? Аягүй бол энэ bike музейд байж байхийн болуу? Гэхдээ л хуучин муучин хамаагүйээ, миний аавынх учраас л би түүнд маш их хайртай... Аав маань ийм том юм байтугай нэг гуулин сэрээг өвөөгөөс нь өвлөж ирсэн гээд ухаангүй хайрладаг, харамладаг, хоол ч иддэггүй, зүгээр л хадгалдаг юм. Гэтэл энэ чинь юун сэрээ мэрээ... :) Гэхдээ сэрээг хэдэн үе дамжуулаад хадгалахад боломжийн юмаа, энэ том төмөр миний үе байтугай ирэх 3 жилийг давах болуу? харж л байя... за за нойр хүрчлээ.. том том юм ярих ч яахуу миний угж хаана байгаа билээ??? good night!

2007-10-25
23:30

No comments: