Wednesday, November 14, 2007

Цэнхэр дээлээ өмсөөд цэцэрлэгтээ явах юмсан


Сайн уу,

Миний эргэн тойрон ойрдоо нэг л хэвийн хэмнэлтэй байна. Намайг харах хүн гэрт байхгүй, овоо том болсон (1 нас 6 сартай) бас цэцэрлэгт өгөхөөр ханиад томуунаас салахгүй байгаа гээд эмээ өвөө дээр байлгаж байгаа. Даваа гаригын өглөө эмээ өвөө дээрээ очоод Баасан гаригын орой гэртээ харьж байна.

Ер нь бол хүн эхийн хэвлийд байхдаа ээжтэйгээ хүйсээр холбогдоод идэж уусан зүйлсийг нь хамтдаа хүртчээл, гэтэл төрсөний дараа шууд холболт байхгүй болж мээмийг нь хөхөхгүй бол өлсөхөөр болсон. Гэхдээ л байнга хамт байж намайг жаахан л дуугарах төдийд ээж аав хоёр ухас гээл гүйдэг байсан да. Дараа нь мээмнээсээ гарлаа, явдаг боллоо... одоо тэгсэн чинь айл амьтнаар хэсүүлээд л хаядаг болж. Бодоод байхнээ цаашдаа улам л холдоод байх шинжтэй. Ер нь тэгээд аав ээжээсээ холдон холдсоор л .. санан санасаар л .. байх шинжтэй юм.

Энэ аав, ээж, эмээ, өвөө, эгч, ах нар гээл ойр тойрны хүмүүс намайг ямархуу хүн болгох тал дээр бүгд өөр өөр юм ярьцгааж зааварлаж өгнө шүү дэ. Мөнхүүлэйг ингүүлж болохгүй тийм хүн боллчихно, үлгэр сайн уншиж өг, хөгжим сонго, тамхи хажууд нь битгий тат, хажууд нь битгий муудалцаж бай, өөрөөр нь шээж сурга, зөнгөөр нь л байлга, битгий их эрхлүүл гээл мааш их зүйлс сонсогдоно. Би ч одоохондоо ярьж чаддаггүй юм болохоороо дотроо л бодохоос цаашгүй юм. Гэхдээ том болохоороо би томчуудад санал бодлоо хэлдэг, өөрийгөө ойлгуулдаг мундаг хүн болноо.

Хурдхан шиг цэцэрлэгтээ явах юмсан л гэж бодож сууна. Гадаа хүйтэн болохоор гарч болохгүй, агаар муутай дөрвөн хананы дунд өдөр шөнийг өнгөрөөх онцгүй юмаа. Би чинь зуны хэдэн сар лагерьт ой модон дунд майханд унтдаг байсан Робисон Крузо шүү дэ :)

01:00am
2007-11-15

2 comments:

БЭ said...

ugaasaa l nyalh huuhed chin tegj baij l darhlaa uusne shuu dee. manai ohin ch gesen 1 nastaidaa yaslid yavj ehleed 2 jil shahuu l nus n goojoostoi yavsan. ene bol heviin uzegdel, harin odoo ovoo shuu. ug n eej aav n uursduu l ene asuudlaa shiidej baival te. nuguu bodlyn emee uvuu deer ch tansag shuu dee.

Мика /美香/ said...

Ирж буй 2008 оноо тунгалаг оюун, агуу амжилтаар дүүрэн угтаарай.
Шинэ жилийн мэнд хүргэе.
Мика
http://mikarito.blogspot.com/